Hotel pod Ciżemką,  Sandomierz
,  Sandomierz
Przyjazd
Wyjazd

Regulaminy

Szanowni Goście

Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego, bezpiecznego pobytu naszych Gości.

  1. Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że został wynajęty na jedną dobę.
  2. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 14.00, a kończy o godz. 12.00 dnia następnego.
  3. Życzenia przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględni życzenia przedłużenia najmu w miarę posiadanych możliwości.
  4. Gość hotelowy nie może przekazać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę. Osoby odwiedzające, niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do 22:00 po uprzednim powiadomieniu recepcji Hotelu.
  5. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości lub szkodę na osobie innego Gościa, pracownika Hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu lub też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Hotelu.
  6. Podczas zameldowania należy okazać aktualny dowód osobisty bądź paszport.
  7. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi Hotelowi niezwłoczną reakcję. Hotel ma obowiązek zapewnić:
    • warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gości,
    • bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
    • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu,
    • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
    • sprawną usługę pod względem technicznym,
    • wymianę bielizny pościelowej i ręczników co 3 dni lub na życzenie Gościa.
  8. Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
    • udzielenie informacji związanych z pobytem i podróżą,
    • budzenie o wyznaczonej godzinie,
    • przechowywanie w depozytach pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Hotelu,
    • przechowywanie bagażu (Hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego).
  9. Pobyt ze zwierzętami możliwy jest w Hotelu Pod Ciżemką, szczegółowych informacji udzieli Recepcja.
  10. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług Hotelu w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego. Gość powinien zawiadomić Recepcję Hotelu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  11. Parking na terenie Hotelu jest niestrzeżony.
  12. W Hotelu zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa gości hotelowych. Dane z monitoringu są przechowywane przez 14 dni. Dane z monitoringu mogą być udostępnione na żądanie odpowiednich służb.
  13. W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do 6:00 dnia następnego. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
  14. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w Recepcji. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów wyposażenie i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel obciąży Gościa:
    • za zniszczenie pościeli hotelowej, kwotą 100,00 PLN,
    • za palenie tytoniu w miejscach do tego niewyznaczonych, kwotą 500,00 PLN,
    • za umieszczenie zwierzęcia w pokoju, kwotą 200,00 PLN,
    • za dewastację pokoju hotelowego, kwotą równoważną cenie wynajęcia pokoju przez okres wyłączenia go ze sprzedaży.
  15. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji Hotel przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc.
  16. Dane osobowe:   
    • Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., informujemy, że administratorem danych osobowych jest "DIS" Spółka Jawna Artur Dul i Wspólnicy ul. Bohaterów Warszawy 3/53 25-394 Kielce NIP: 959-004-09-55 REGON 290622120.
    • Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu oraz świadczenia usług hotelarskich, a w przypadku udzielonej zgody również w celach marketingowych.
    • Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez czas określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody, do czasu jej odwołania.
    • Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez Hotel.
    • W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, przysługuje Pani/Panu prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądanie ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym.
    • Państwa dane mogą zostać udostępnione lub przekazane następującym kategoriom odbiorców:***
      • firmom transportowym i taksówkarskim w przypadku zamówienia dla Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej;
      • firmom świadczącym usługi wsparcia IT dla Hotelu;
      • firmom świadczącym usługi obsługi księgowej;
      • firmom świadczącym obsługę prawną;
      • firmom świadczącym usługi marketingowe dla Hotelu.
    • W przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
  17. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za zdjęcia zrobione w obiekcie i udostępnione w sieci przez osoby postronne, niezwiązane z Hotelem. 
Apartamenty
Standard z dwoma łóżkami
od 289 /noc
od 289 /noc

Wszystkie pokoje znajdują się na poddaszu (2 piętro- po schodach,  brak windy). W każdym pokoju jest łazienka z prysznicem, telewizor, minibar ...

Szczegóły pokoju

Standard z dwoma łóżkami

  • Metraż: 23-26m2
  • Maks. osób: 2
Standard dwuosobowy
od 299 /noc
od 299 /noc

Wszystkie pokoje znajdują się na poddaszu (2 piętro- po schodach,  brak windy). W każdym pokoju jest łazienka z prysznicem, telewizor, minibar ...

Szczegóły pokoju

Standard dwuosobowy

  • Metraż: 15-17m2
  • Maks. osób: 2
Deluxe z widokiem na rynek
od 349 /noc
od 349 /noc

Wszystkie pokoje znajdują się na poddaszu (2 piętro- po schodach,  brak windy). W każdym pokoju jest łazienka z prysznicem, telewizor, minibar ...

Szczegóły pokoju

Deluxe z widokiem na rynek

  • Metraż: 22-24m2
  • Maks. osób: 2
Studio Superior
od 399 /noc
od 399 /noc

Wszystkie pokoje znajdują się na poddaszu (2 piętro- po schodach,  brak windy). W każdym pokoju jest łazienka z prysznicem, telewizor, minibar ...

Szczegóły pokoju

Studio Superior

  • Metraż: 28m2
  • Maks. osób: 2
Apartament Królewski
od 275 /noc
od 275 /noc

Apartament Królewski mieści się na ul. Maciejowskiego 2/34 w Sandomierzu.  Cena apartamentu nie obejmuje kosztu śniadań. Jest to 64 metrowe ...

Szczegóły pokoju

Apartament Królewski

  • Maks. osób: 4
/img/img-placeholder.jpg

Apartament Sandomierski mieści się na ul. Żółkiewskiego 3/84 w Sandomierzu, w odległości ok. 2 km od rynku. Cena nie obejmuje kosztu śniadań.

Szczegóły pokoju

Apartament Sandomierski

  • Maks. osób: 4
Zobacz wszystkie

ul. Rynek 27
27-600 Sandomierz, Polska

Zobacz na mapie
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij